Найчастіші запитання

Ми приготували для вас список відповідей на найпоширеніші запитання, які полегшать вам процес оформлення замовлення на нашому сайті. Завдяки нашому гайду, ви зможете знайти всю інформацію в одному місці

ВИБІР ТОВАРУ

РЕЄСТРАЦІЯ ТА ПРОЦЕС
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

ДОСТАВКА
ТА ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ

КОМПЕНСАЦІЯ
І ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

ОПТОВІ
ЗАМОВЛЕННЯ

Вибір товару

Ви можете допомогти мені з вибором правильного товару?

Ми завжди раді допомогти вам у виборі необхідних добавок, продуктів та аксесуарів, які представлені на нашому сайті. Вам буде достатньо звернутися до нашої служби підтримки за телефоном 0800216969,  Telegram: +380 96 099 02 99 або написати нам на пошту [email protected]. Ми завжди раді відповісти на будь-які ваші запитання.

Як я можу отримати інформацію про наявність продуктів, які цікавлять мене?

Ви можете дізнатися про наявність продукту на на сайті, якщо його немає в наявності, там же ви можете знайти найближчу дату доставки, якщо ви не знайшли цікаву для вас інформацію на сайті - ви можете дізнатися цю інформацію у служби підтримки за допомогою email: [email protected] або за телефоном 0800216969,Telegram: +380 96 099 02 99

Що означає "звичайна ціна" вказана на продуктах??

Звичайна ціна, це сума, за яку ви зможете купити такий самий продукт в інших інтернет магазинах. GymBeam гарантує вам найкращі ціни.

Де я можу знайти таблиці розмірів

Розміри одягу та аксесуарів вказані в таблицях розмірів в описі кожного продукту. Якщо ви не знайшли необхідну інформацію, напишіть нам на пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телевоном 0800216969, Telegram: +380 96 099 02 99

Реєстрація та процес оформлення замовлення

Чи обов'язково реєструватися на сайті для оформлення замовлення?

Ні, достатньо заповнити всю інформацію для доставки під час оформлення замовлення. Але мати свій особистий кабінет набагато зручніше, за допомогою нього ви зможете дізнаватися актуальний статус вашого замовлення, а також інформацію про новинки, знижки та акції.

Чому я не можу зайти до особистого кабінету?

Однією з причин цієї ситуації може бути помилка у введеному e-mail або паролі. Якщо у вас все ж таки не вдалося увійти в особистий кабінет - напишіть нам на пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном 0800216969, Telegram: +380 96 099 02 99.

Чи оформлене моє замовлення, якщо я не отримав листа на пошту з його підтвердженням?

Після оформлення замовлення вам має бути підтвердження на пошту. Якщо цього не сталося, перевірте папку Спам. Якщо і там ви не знайдете підтвердження, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном 0800216969, Telegram: +380 96 099 02 99

Чи можу я оформити замовлення за телефоном?

Якщо у вас не виходить оформити замовлення на нашому сайті www.gymbeam.ua, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном 0800216969,Telegram: +380 96 099 02 99

Як я можу дізнатися про статус свого замовлення?

Своє замовлення можна відстежувати у вашому особистому кабінеті на сайті GymBeam. Якщо у вас немає особистого кабінету, ви можете зв'язатися з нашою службою підтримки, щоб уточнити потрібну інформацію.

Як я можу скасувати або змінити замовлення?

Зміни в замовлення можливо внести тільки через службу підтримки клієнтів, тому, якщо ви хочете змінити продукти у вашому замовленні, будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном 0800216969, Telegram: +380 96 099 02 99 Таким же чином ми можете скасувати ваше замовлення. Якщо замовлення вже було відправлено зі складу, ми не можемо скасувати або змінити його. У випадку, якщо ви хотіли б повернути або поміняти якийсь із товарів, зв'яжіться будь-ласка з нашою службою підтримки.

Доставка та оплата замовлення

Коли я зможу отримати своє замовлення?

Замовлення відправляються протягом 48 годин після оформлення замовлення при виборі способу оплати післяплати і з моменту підтвердження оплати банком при виборі способу оплати переказом на картку.

Ви надсилаєте замовлення у вихідні?

Замовлення надсилаються відповідно до часу роботи компанії Нова Пошта.

Яка компанія доставить моє замовлення? Скільки буде коштувати доставка?

Ми доставляємо замовлення лише через компанію "Нова пошта". Ціна доставки Новою поштою 89 грн на відділення нової пошти і 129 грн кур'єром, на замовлення від 2000 грн доставка безкоштовна.

Ви надсилаєте замовлення в інші країни, крім України?

Замовлення, оформлені на сайті www.gymbeam.ua, ми доставляємо тільки в Україну. Якщо ви бажаєте зробити замовлення в країни Європи, ви можете оформити замовлення на цих сайтах:

Бельгія, Кіпр, Данія, Фінляндія, Франція, Греція, Ірландія, Італія, Литва, Латвія, Люксембург, Мальта, Голандія, Португалія, Словенія, Іспанія, Швеція, Великобританія - www.gymbeam.com

Як я можу відстежувати замовлення?

Після надсилання замовлення ви отримаєте номер ТТН у повідомленні, а також прийде повідомлення від компанії Нова пошта.

Як я можу сплатити замовлення?

Накладений платіж- Ви можете оплатити замовлення під час його отримання на Новій пошті за допомогою післяплати.

Переказ на карту - Ви завжди можете оплатити замовлення переказом на картку, реквізити та вся інформація для оплати висвітляться на сайті після оформлення замовлення. Також дані реквізити будуть надіслані на електронну пошту, вказану під час оформлення замовлення. Якщо у вас виникли питання про оплату замовлення, ви можете написати на нашу пошту [email protected] або зв'язатися з нами за номером телефону 0800216969,Telegram: +380 96 099 02 99

Як я можу використати купон?

Купон можна застосувати в кошику, в нижній частині екрана у вікні "Використовувати промокод". Не забудьте підтвердити використання купона. Після цього система автоматично перерахує нову суму замовлення. Ви можете використовувати промокоди від наших амбассадоров для отримання знижки на всі продукти GymBeam, Beast Pink, VanaVita та Strix.

Компенсація та повернення замовлення

Мені прийшла пошкоджена посилка. Що мені потрібно зробити?

У випадку, якщо вам надійшла пошкоджена посилка, ми радимо вам не забирати її у відділенні та подати скаргу на доставку у відділенні Нової пошти. Вони повідомлять нам про проблему і ми зможемо вирішити її та повторно відправити ваше замовлення.

Мені прийшов пошкоджений продукт/у посилці був відсутній один з продуктів або у посилці знаходиться продукт котрий я не замовляв. Що мені потрібно зробити?

Якщо у вас виникли якісь проблеми із замовленням (пошкоджений товар, відсутній товар, ви отримали не той товар) вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки клієнтів. Ви можете надіслати скаргу на нашу пошту [email protected] або зв'язатися з нами за телефоном +380 44 363 03 51, Telegram: +380 96 099 02 99

Я хочу обміняти замовлений товар. Що мені потрібно зробити?

Якщо вам не подобається продукт, який ви отримали, ми можемо оформити повернення протягом місяця після отримання вами посилки. Щоб повернути товар, будь ласка, напишіть на нашу пошту [email protected] або зв'язатися з нами за телефоном 0800216969, Telegram: +380 96 099 02 99. Щоб повернути товар, будь ласка, заповніть форму для повернення товару, яку Ви можете знайти у вкладці "Повернення та обмін товару". Після цього вкласти цю підписану форму в посилку з товарами для повернення та відправити реалізатору ТОВ "ДЖИМБІМ УКРАЇНА", Нечай Владислав Олександрович, Ужгород, 6 відділення Нової пошти, тел:+380 443 630 351.

Я хочу повернути своє замовлення. Що мені потрібно зробити?

Якщо ви хочете повернути ваше замовлення, ви можете надіслати його нам протягом місяця після отримання вами посилки. Щоб повернути товар, попросимо заповнити форму для повернення товару, яку Ви можете знайти у вкладці "Повернення та обмін товару". Після цього вкласти цю підписану форму у посилку з товарами для повернення та надіслати на адресу ТОВ "ДЖИМБІМ УКРАЇНА", Нечай Владислав Олександрович, Ужгород, 6 відділення Нової пошти, тел: +380 443 630 351 (надсилати на фірму, не на приватну особу). Якщо повернутий товар не зіпсований - кошти будуть перераховані на рахунок.

Чи можу я повернути лише частину продуктів із посилки?

Звісно. Якщо ви замовили кілька продуктів і кілька з них вам не підходять, ви можете повернути їх нам.

Я оформив замовлення, але не отримав його. Що мені потрібно зробити?

Якщо ви не отримали ваше замовлення, будь ласка, напишіть на нашу пошту [email protected] або зв'яжіться з нами за телефоном +380 44 363 03 51, Telegram: +380 96 099 02 99

Оптові замовлення

Чи можу я розпочати оптову співпрацю з вами?

Звісно, ми завжди раді надати вам умови нашої оптової співпраці, більше про переваги такої співпраці ви можете дізнатись у категорії “Для оптових клієнтів”. Якщо у вас є питання щодо співпраці, ви можете написати на нашу пошту [email protected] або зв'язатися за номером телефону +380 44 363 03 51, Telegram: +380 96 099 02 99

Click to text

After Click